خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان قزوین:

دستگیری 13 نفر فروشنده مواد مخدر در اجرای طرح های پاکسازی در استان قزوین

سرهنگ عبدالمالکی از دستگیری 13 نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۹۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در تشریح این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ايجاد احساس امنيت در بين شهروندان، طرح های ارتقاء امنيت اجتماعي، پاکسازی مناطق و محلات آلوده در سطح شهرستان های تابعه استان اجرا شد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: اجرای این طرح ها که رضایتمندی مردمی را به همراه داشت با برنامه ریزی مناسب، هدفمند، شناسايي دقيق مکان هاي آلوده و انجام اقدامات اطلاعاتي دقیق به منظور، ايجاد امنيت پايدار و آرامش براي مردم به صورت محله محور با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی تعداد 13 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر نیز کشف گردید.

این مقام انتظامی توقیف 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و دستگیری یک نفر کلاهبردار را از دیگر نتایج این طرح ها بر شمرد.

جانشین انتظامی استان قزوین در پایان سرهنگ عبدالمالکی ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده بازتاب اجتماعي مطلوب را براي ساکنان محلات بدنبال داشت.

جانشین انتظامی استان قزوین در پایان با تاکید بر ادامه داشتن اینگونه طرح ها در سراسر استان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز با مشارکت و همکاری خود می توانند در ایجاد امنیت اجتماعی سهیم بوده و در صورت اطلاع از فعالیت قروشندگان مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به ماموران اطلاع دهند.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار