دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس با دو بانوی جانباز کردستانی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیداری صمیمی با دو بانوی جانباز کردستانی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی در دیداری صمیمی با دو بانوی جانباز کردستانی آمنه حسینی و فاطمه فرجی نیا اظهار کرد: جانبازان با صبر و بردباری و استقامت، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند و با تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جانبازی، همچنان با صلابت و پایدار باقی ماندند.

وی جانبازان را به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و در دفاع از انقلاب و اسلام از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیور مردان و شیر زنان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار