خبرهای داغ:
توسط نماینده ولی فقیه در سپاه انجام شد:

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروی هوافضای سپاه

هر چند آنچه در این مکان به نمایش گذاشته شده تنها بخشی از ابتکارات، نوآوری ها و خلاقیت های فرزندان این سرزمین است، اما تربیت یافتگان مکتب الهی و رزمندگان عاشورایی امروز دستاوردهایی را خلق کرده اند....
کد خبر: ۹۲۸۲۸۸۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج، روز گذشته (یکشنبه) حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به همراه مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نیروهای پنج گانه سپاه از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای حوزه موشکی، پهپادی، پدافندی، هوایی و فضایی نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروی هوافضای سپاه

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جانشین و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس، هوافضا، زمینی، دریایی و سازمان بسیج مستضعفین، از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای متخصصان توانمند هوافضای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی ، هوایی و فضایی بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در این بازدید با اظهار خرسندی از حضور در این نمایشگاه و تقدیر از تلاش‌های متخصصان نیروی هوافضای سپاه در دستیابی به فناوری‎های نوین حوزه های مختلف دفاعی و نظامی اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد اعجازی که به دست توانمند جوانان مومن، عالم و دانشمند این مرز و بوم ایجاد شده است، بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه معجزه انقلاب اسلامی ، امامین انقلاب و فرزندان مجاهد و توانمند ایران اسلامی را مشاهده کردم، افزود: هر چند آنچه در این مکان به نمایش گذاشته شده تنها بخشی از ابتکارات، نوآوری ها و خلاقیت های فرزندان این سرزمین است، اما تربیت یافتگان مکتب الهی و رزمندگان عاشورایی امروز دستاوردهایی را خلق کرده اند که در برخی موارد حتی کشورهای مدعی پیشرفت نیز به آن نرسیده اند.

همچنین در این بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار قدرت‌الله اسدی نیا فرمانده دانشگاه عاشورای نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه منشا شکل گیری تمامی این دستاورد‌ها و توانمندی ها دوران دفاع مقدس است، گفت:در واقع تفکر این دستاورد‌ها از طریق شهدایی مانند شهید باقری و چمران شکل گرفت و امتداد آن نیز با شهید تهرانی مقدم تداوم یافت و اکنون نیز با وجود همه شهدای مدافع حرم ،این پیشرفت‌ها حاصل شد.

فرمانده دانشگاه عاشورای نیروی هوافضای سپاه افزود: تمام این دستاورد‌ها و توانمندی‌ها متکی به دانش و ظرفیت داخلی است که به دست متخصصان توانمند کشورمان ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار