مدیرکل پدافند غیرعامل استان خبر داد

اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی یک هفته‌ای در زنجان

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در شهرستان‌های زنجان، خرمدره و ابهر اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حسن مظفری با بیان اینکه از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی به شهرستان‌های قرمز استان زنجان اعمال می‌شود، گفت: شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا دارند و با توجه به وضعیت موجود محدودیت‌های کرونایی در این مناطق اعمال می‌شود.

 اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی یک هفته‌ای در زنجان

وی با بیان اینکه با وجود همه تأکیدات صورت گرفته برخی شهروندان زنجانی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و از زدن ماسک خودداری می‌کنند، افزود: در استان مشکلی به لحاظ تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد ولی با این وجود شاهد توجه نکردن برخی شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های قرمز به مدت یک هفته به شکل غیرحضوری برگزار می‌شوند.

 

مظفری با بیان اینکه رصد دقیق و جدی در خصوص اعمال محدودیت‌ها صورت می‌گیرد، افزود: همه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، نمازهای جماعت مساجد، نماز جمعه، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، چایخانه‌ها، رستوران‌ها و تالارها، مراکز تفریحی، سینما، شهربازی و کتابخانه‌ها به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار