به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی توسط پایگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق در رفسنجان

به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی توسط پایگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق در رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۰۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ علیرضا کریمی فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان رفسنجان با اعلام این خبرضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و ورزشی برای کارکنان و خانواده‌های شرکت خطوط و لوله مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق اجرا شد.
وی ادامه داد: استقرار نمادین سنگر، آذین‌بندی و نصب نمایشگاه تصاویر حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس به منظور ایجاد و فضاسازی محیط منطقه، پخش سرود‌های حماسی دفاع مقدس و نمایش تراکت هفته دفاع مقدس در سیستم برید و دیدار اعضاء شورای پایگاه با مدیر منطقه از برنامه‌هایی بود که در هفته دفاع مقدس در منطقه جنوب شرق اجرا شد.
کریمی تجلیل از خانواده معزز شهداء دفاع مقدس، شهیدان مرادی، صباغ و خیرخواه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: طی مراسمی با حضور مدیر منطقه از جان‌فشانی ۱۲ نفر از همکاران که سابقه حضور در جبهه‌ها را داشتند، آقایان؛ فرج‌الهی، نظری، احمدی، میاور، منیرزاده، صوغانی، عباسی، حسن‌پور، عابدی، شریفی، خدابخشی و فلاح تجلیل به عمل آمد..
کریمی بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهداء، اجرای مسابقه فرهنگی از متن زیارت عاشورا و مسابقه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس ویژه کارکنان و خانواده‌ها، اجرای مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس ویژه فرزندان، از دیگر برنامه‌های فرهنگی این هفته بود.
فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان یادآور شد: دراین هفته مسابقات ورزشی ویژه همکاران در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد که در پایان آقایان نوری، کرکمندی و اعرابی در رشته تیراندازی، علی باقدم، رضا حلیمی و علیرضا کریمی در پنالتی و خانم‌ها یاری، پرتو و اسدنیا در رشته دارت به عنوان نفرات اول برگزیده و از آنان تقدیر به عمل آمد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه جنوب شرق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار