خبرهای داغ:

تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از کارکنان و بازنشستگان ایثارگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۶۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به پاس جانفشانی، رشادت و دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با کارکنان و بازنشستگان ایثارگر اداره، دیدار و از آنان تجلیل شد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود دیدار با ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را توفیق الهی دانست و ضمن تجلیل از فداکاری و ایثارگری آن‌ها گفت: امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران است و از دیدار با ایثارگران و جانبازان، برای خدمت بیشتر به مردم روحیه و انرژی مضاعف می‌گیریم و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر تحریم‌ها است.
وی در ادامه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های آن دوران سراسر افتخار اشاره کرد و گفت: اگر امروز در میان کشور‌های همسایه با وجود جنگ‌ها و ناامنی‌ها، امنیت داریم این را مرهون ایثارگری ها، جانفشانی‌ها و خون‌های پاک شهدایی است که شجاعانه به میدان نبرد رفتند و مردانه جنگیدند.
وی افزود:ایثارگران مدال افتخاری هستند که بر سینه ایران اسلامی به زیبایی نقش بسته و امروز، وظیفه ما خدمت‌گزاری به آنان می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است و دیدار با جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از ایثارگری‌های این عزیزان در هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها