خبرهای داغ:
سردار آذربایجانی:

سردار سلیمانی اعتقاد قلبی سرباز ولایت بود

فرمانده سابق تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج)گفت: سردار شهید سلیمانی بدون هیچ اما و اگری و با داشتن اعتقاد قلبی سرباز ولایت بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۳۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه بسیج خواهران و برادران شهر محمودآباد نمونه، مراسم شب خاطره شهدایی در مزار شهدای این شهر برگزار شد.

سردار هاشم آذربایجانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و دیگر عرصه های جهاد گفت: با استعانت و مدد شهدای گمنامی که در مجاورت آنان هستیم و برکت حضور دیگر شهدای گلگون کفن، ما توانستیم انقلاب و ایران اسلامی راحفظ نماییم.

وی در ادامه گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس ما جهانیان را مات و مبهوت خود کرده است و امداد های غیبی دفاع مقدس نیز به خاطر نیت خالص، تلاش و کوشش و محبت اهل بیت بود که شامل حال رزمندگان می شد.

فرمانده سابق تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) ضمن بیان خاطراتی از سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این بنده مخلص خداوند تابع امر ولی زمان خویش بود و بدون هیچ اما و اگری و با داشتن اعتقاد قلبی سرباز ولایت بود. در بحث جنگ سی و سه روزه لبنان وی با اعتمادی راسخ نسبت به فرامین مقام معظم رهبری، خبر استقامت تا پیروزی را برای لبنان برد.

در ادامه مراسم ذاکرین، به ثناگویی اهل بیت و شهدا پرداختند و گروه سرود آماده باشان ظهور با همخوانی سرودهای حماسی، زینت بخش این مراسم شدند.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار