مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار بیان کرد:

دستاوردهای دفاع مقدس را باید حفظ کرده و به نسل های بعد منتقل کنیم

حجت الاسلام بامری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار در نشست نهضت روشنگری که با موضوع دفاع مقدس در شرکت عمران ساحل چابهار به همت بسیج کارگران برگزار شد گفت: دستاورهای ۸سال دفاع مقدس را باید به نحو احسن حفظ نموده و به نسل جوان و نسل های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: هر چه از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، بیشتر احساس می‌کنیم که آن دوران چه دوران طلایی بوده و همان طور که بسیاری از رزمندگان نیز گفته اند جبهه، قطعه‌ای از بهشت بوده است و امروز وظیفه ماست که میراث و دستاورد‌های دفاع مقدس را حفظ کرده و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار ادامه داد: همه کسانی که به نحوی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و نقش آفرینی کرده اند و به خصوص در عملیات‌ها حاضر بوده اند، تصدیق می‌کنند که فضای معنوی خاصی بر جبهه‌های ما حکمفرما بود و رزمندگان به وعده‌های الهی در یاری جبهه حق بسیار اعتقاد و باور داشتند.

وی بیان داشت: وعده‌های الهی همیشگی و تخلف ناپذیر است و لذا اگر امروز هم بر همان باور‌ها باشیم و به سنت‌های جاری در دفاع مقدس عمل کنیم، باز هم نصرت الهی با ما خواهد بود و خواهیم توانست بر مشکلات و گرفتاری‌های موجود فائق شویم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار