خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور

دشمنی دشمنان ما تنها به علت پیروی تمام قد ما از امر ولایت است

سردار آبنوش گفت: دشمنان هرگز با ایدئواوژی ما کنار نخواهند آمد و علت کینه و دشمنی آنها نیز ایستادگی ما پای ولایت تا پای جانمان می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۱۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار آبنوش مسئول معاون عملیات سازمان بسیج کشور در مراسم هفته دفاع مقدس و یادواره ۷۲شهید جنوب شهر قزوین که در آستان مقدس سلطان سید محمد(ع) به همت پایگاه محمدیه حوزه شهید پرویز ناحیه مقاومت بسیج امام حسن علیه السلام برگزارشد گفت: بحث گرامیداشت هفته دفاع مقدس به این علت حائز اهمیت است که بحث تمامیت انقلاب اسلامی ایامی که جنگ تحمیل شد هدف قاطع دشمن قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: دشمنان بحث تمامیت انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند این ایام هدف سقوط نظام انقلاب اسلامی بود و اینکه بتوانند آن را در نطفه خفه کنند. انقلاب نوپایی را که تازه به پیروزی رسیده بود که بوی الهی میداد در محاسبات شیطانی خود اینطور بررسی می‌کردند که این انقلابی که ریشه اش ریشه تشیع است و محکم ترین و ریشه دار ترین نهضت الهی است اگر سرکوب شود دیگر در هیچ کجای جهان حرکتی که ریشه الهی داشته باشد نخواهیم داشت.

 

آبنوش اذعان کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که قدرت های جهان تنها در یک نقطه همه باهم یک صدا بودند و آن هم در جنگ تحمیلی ۸سال دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی را تهدیدی برای شرق و غرب می دانستند لذا  با سلاح های شرقی و غربی و پول های دولت‌های مرتجع عربی بر علیه کشور عزیزمان یورش آوردند .


سردار آبنوش در ادامه گفت: عید مبعث روز تولد اسلام بود که پیامبر مبعوث شد و خداوند دین کامل را برای بشریت فرستاد وقتی پیامبر مبعوث شد نفوذی های ادیان مختلف گفتند که بعد از پیامبر مانند ادیان و پیامبران دیگر مانند حضرت موسی و حضرت عیسی علیه السلام آن را تحریف می‌کنیم و یک بلایی سر آن مکتب می آوریم کسانی هم در کنار پیامبر بودند که شانه به شانه با وی حرکت می کردند ولی در یمن بودند یعنی اینکه نفوذیهای امت وی بودند حالا در انقلاب اسلامی ما وقتی برخی می‌گویند که امام خامنه ای چرا به برخی از نفوذی ها چیزی نمی گوید باید بیاییم و تاریخ اسلام را مطالعه کنیم که چرا پیامبر اینها را در کنار خود داشت و با آنها مقابله نکرد.

این مسئول اذعان کرد: اداره حکومت یک جامعه احساسی نیست با همان حکمتی که پیامبر با آنها مدارا کرد و کنار نزد امروز نیز نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با همان حکمت و تدبیر مدارا می کند .


معاون عملیات بسیج مستضعفین تصریح کرد: اتفاق نادری که در دین اسلام اتفاق افتاد  پدیده‌ای است که هم عرض بعثت است یعنی غدیر، غدیر یعنی تضمین استمرار دین اسلام غدیر باعث ناامیدی نفوذیهای آن زمان شد که با وجود غدیر دیگر نمی‌تواند اسلام را تحریف کنند پس در صدد نابودی دین برآمدند یعنی همان تصمیمی که برخی از سران کفر و نفوذی های درون انقلاب گرفتند.

این میئول افزود: اتفاق دیگری که سال‌ها پس از غدیر افتاد کربلا بود احیای اسلام هم کربلا نام دارد اگر کربلا نبود اسلام به معنی واقعی کلمه نابود شده بود آنکه اسلام را زنده نگه داشته است مکتب کربلا است اگر سیر شیعه را دنبال کنید همیشه در محاصره دشمن هستند در زمان ائمه اطهار سلام الله علیها امام حسن عسکری علیه السلام تاکنون در غیبت صغرا و کبرا نیز علما همواره محدود بودند ولی خاموش نشدند وقتی انقلاب اسلامی ایران ظهور کرد برخی از مردم دنیا اسم اسلام را نیز نشنیده بودند چه برسد به آرمانهای اسلام یا نام امام حسین علیه السلام! انقلاب اسلامی هم عرض بعثت هم عرض کربلا و هم‌عرض غدیر است و ۲۲ بهمن یعنی تولد دوباره اسلام در جهان.


سردار آبنوش در پایان گفت: مسلمانان دنیا هیچ وقت انتظار آرامش را نداشته باشند چون همیشه شیعه و مسلمانان در فشار هستند اصلا انتظار آرامش برای نظام جمهوری اسلامی ایران را نباید داشت یعنی دشمن با نفوذ و فتنه ظهور کرده که انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی ما با قدرت چهل سال است با وجود جنگ سخت جنگ نیمه سخت و جنگ نرم با قدرت در مقابل آنها ایستاده ایم.

 

وی توضیح داد: موسسه تحقیقاتی فوکویاما می‌گوید یا باید این انقلاب را نابود کنید یا تسلیم مکتب آن شوید به همین خاطر تمام قدرت‌های دنیا دست به دست هم دادند تا در اوایل انقلاب و اوایل ظهور آن بتوانند این انقلاب را از پای درآورد و نابود کنند ولی رزمندگان ما و مردم ما با دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک و مکتب آنها از بین برود


آبنوش خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان با ما فقط به خاطر این است که ما مطیع امر ولایتیم و تمام قد وجودمان به لبان پر برکت ولایت است.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار