پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت با مادر شهیدان یوسفی دیدار کردند

همزمان با فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس شورای فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی با حضور در منزل شهیدان یوسفی با مادر این شهیدان والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, همزمان با فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس شورای فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی با حضور در منزل شهیدان یوسفی با مادر این شهیدان والامقام دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  در دیدار با مادر شهیدان یوسفی در رشت با تقدیر از صبر و ایستادگی مادر شهیدان یوسفی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا باصبر و ایستادگی خود کاری زینب‌گونه کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه  در سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه دیدن داغ فرزند جوان سخت و طاقت فرساست گفت: حتی داغ یک فرزند می‌تواند کمر پدر و مادر را تا کند چه رسد به داغ از دست دادن سه فرزند رشید و صالح اما صبری که به مادر و پدر این سه شهید رسیده است ناشی از ایمان به خدا و کمک خود شهدا و عبرت از فرهنگ عاشوراست.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به اینکه خود خداوند وعده داده است که شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند خاطرنشان کرد: جایگاه شهدا در نزد خداوند آنقدر رفیع و ویژه است که اگر گوشه چشمی به هر کسی بیندازند قطعاً آن فرد نیز عاقبت به خیر و عزیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصیبتهای وارده بر سیدالشهدا و اهل البیت ایشان بخصوص حضرت زینب(س) وزن ندارد و همه سنگین است گفت: خانواده های شهدا نیز با عبرت از فرهنگ عاشورا راه آنها را ادامه می دهند و این درس بزرگی است که امروز خانواده های شهدا آن را به نسل آینده هدیه می کنند.

به گزارش بسیج, شهیدان یوسفی از جمله شهدای برجسته استان گیلان در دوران دفاع مقدس بودند که در نهایت در مناطق "مریوان"، "شلمچه" و "اشنویه" به شهادت رسیدند. از جمله اتفاقات مهمی که پیرامون این شهیدان والامقام می‌توان به آن اشاره کرد حضور مقام معظم رهبری در سال 81 در منزل این سه شهید بزرگوار و دیدار با خانواده آن‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات