خبرهای داغ:

بسیج دانشجویی ارتقای سواد رسانه‌ای را پیگیری کند

امام جمعه شاهرود گفت: بسیج دانشجویی با توجه به با گستردگی فضای مجازی و رسانه‌ای در عصر حاضر، ارتقای سواد رسانه‌ای را پیگیری کند.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۷۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در دیدار با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دانشجویان بسیجی بیان کرد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید بتوانیم وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم.
او گفت: یکی از درس‌هایی که از حادثه عاشورا و کربلا می‌گیریم، انجام وظیفه در سخت‌ترین شرایط است و همان‌طور که می‌دانیم اهل‌بیت (ع) حتی در اسارت نیز وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دادند.
امام جمعه شاهرود افزود: با گستردگی فضای مجازی و رسانه‌ای در عصر حاضر، سواد رسانه‌ای یکی از ملزومات این زمان است که باید در این زمینه کار بیشتری صورت پذیرد.
او اولویت دیگر را بحث خانواده و جمعیت دانست و افزود: فرزندآوری باید به‌عنوان امری مهم برای خانواده‌ها مطرح باشد.
امینی ارتباط بین نیاز‌های جامعه و مقالات دانشگاهی و حوزوی را بسیار کم دانست و بیان کرد: باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.
بسیج دانشجویی آماده هم‌افزایی است
سیدحیدر موسوی، مسؤول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار، بر لزوم آمادگی بسیج دانشجویی برای نقش‌آفرینی بیش از پیش در مسائل شهرستان تأکید کرد.
او عنوان کرد: بسیج دانشجویی مبتنی بر فرمایشات امامین انقلاب آماده هم‌افزایی با همه جریانات انقلابی شهرستان است.
وی افزود: اجتماعی شدن و ارتباط با آحاد جامعه علاوه بر جامعه دانشگاهی، مسأله‌محوری، کنشگری خلاق و کار شبکه‌ای و هم‌افزایی با سایر جریانات انقلاب محور‌های راهبرد جدید بسیج دانشجویی خواهند بود.
عرفان سامی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود هم در این دیدار، به عزم بسیج دانشجویی برای احصای مسائل شهرستان اشاره و بیان کرد: در رویکرد جدید سازمان بسیج دانشجویی که اجرای طرح اعتلای نقش‌آفرینی است، مسأله‌محوری و تلاش برای حل مسائل، اولویت اصلی بسیج دانشجویی خواهد بود که شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با جدیت این موارد را پیگیری می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها