خبرهای داغ:
خطیب جمعه محمدیه

نور شهدا، منشأ خیر و برکت در جامعه است

حجت الاسلام آقاحسینی گفت: برکت شهدای گرانقدر همچون ستاره درخشان در جای جای ایران اسلامی می درخشند و باعث خیر وبرکت شده اند.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۷۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خامنه ای(مدظله) حصار خروان با همکاری دهیاری و شورای اسلامی یادواره شهدای شهرک حصار خروان با حضور مسئولین شهرستانی و بخش حصار و جمعی از خانواده های شهدا و اهالی این روستا در امام زادگان احمد ومحمود (ع)، یادواره شهدای سرافراز حصارخروان یادواره شهدای سرافراز حصار خروان و یادبود سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای سرافراز حصارخروان برگزار شد.

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه در این مراسم با بیان اینکه شهدا افتخار روستاها وشهرها هستند افزود؛ شهدای گرانقدر همچون ستاره درخشان در جای جای ایران اسلامی می درخشند و باعث خیر وبرکت شده اند.

وی درادامه فرهنگ ایثار و شهادت را عامل پیروزی رزمندگات دانست و افزود: حس شهادت طلبی و ایثار رزمندگان که از امام حسین(ع) سالار شهیدان الگو و درس گرفتند عزت وسربلندی را به ایران اسلامی به ارمغان آورده است و باید گفت وقتی شهادت باشد عزت و سربلندی هم هست.

وی در ادامه یادآور شد: شهدا بزرگترین نعمتی هستند که شامل کشور ماشده است و همین باعث خبر وبرکت و سربلندی شده است.

وی به شخصیت و جایگاه ولایت پرداخت و افزود؛ مردانی در آخر زمان با اینکه امام و ولی خودشان را ندیدند مشتاقانه برای امام شان جان و دل می دهند.

حجت الاسلام آقا حسینی همچنین خاطر نشان کرد: اگر شهدا نبودند ما عزت و سر بلندی نداشتیم و این عزت و سربلندی مدیون خون شهدا و خانواده های آنهاست.

خطیب جمعه محمدیه تاکید کرد: ایران اسلامی تنهاترین کشور دنیا در مبارزه با استکبار است. در مبارزه با استکبار ستیزی که می بینیم خیلی از کشور ها به الگوی پذیری از مقاومت وایثار در مقابل استکبار ایستاده اند همچون سوریه، عراق، یمن، فلسطین و دیدیم که تمام دنیا می خواستند که سوریه و بشار اسد نباشد اما محور مقاومت نگذاشت آنها به خواسته های شوم خودشان برسند.

گفتنی است در پایان، مسئولان با حضور بر مزار شهدای حصار خروان با اهدا گل یاد و خاطر شهدای این روستارا گرامی داشتند.

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار