خبرهای داغ:
در راستای پیشبرد اهداف قرارگاه مواسات و همدلی؛

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با جمعی از خیران نیک اندیش دیدار کرد

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در راستای پیشبرد اهداف قرارگاه مواسات و همدلی با جمعی از خیران نیک اندیش این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان و خیران گرانقدر در این نشست صمیمانه که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه دامغان برگزار شد به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات موجود در شهرستان و راهکار‌های حل آن‌ها پرداختند.

در این نشست که در قالب قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان دامغان برگزار گردید کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و برنامه ریزی بلندمدت برای کمک به محرومین انجام شد. این کمیته‌ها شامل کمیته بهداشت و درمان، کمیته معیشت، کمیته مسکن و ... بوده و زیر نظر بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان و در قالب قرارگاه مواسات و همدلی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ تقی پور در این جلسه با اشاره به نقش کلیدی همکاری خیران در حل مشکلات این شهرستان و البته در سطح کشور به ویژه در رخداد‌هایی همچون شیوع ویروس کرونا و پیامد‌های ناخوشایند آن، گفت: بی تردید اندیشه والا و همت و انسان دوستی شما خیران گرانقدر مصداق عملی تقوی الهی، پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و روحیه انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها