خبرهای داغ:

طرح هر کارمند یک فرزند معنوی در استان سمنان کلید خورد

طرح هر کارمند یک فرزند معنوی در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور رئیس کمیته امداد و معاون اول رئیس جمهوری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، در استان سمنان کلید خورد.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۲۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
طرح هر کارمند یک فرزند معنوی در استان سمنان کلید خوردبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، طرح هر کارمند یک فرزند معنوی در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ی، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با ارتباط مستقیم به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور و مدیران کل کمیته امداد برگزار شد، طرح هر کارمند یک فرزند معنوی با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین کلید خورد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه اینکه از گذشته این طرح در استان سمنان اجرا شده است خاطرنشان کرد:در این استان بیش از ۲۶ هزار کارمند رسمی و غیررسمی وجود دارد که می‌توان از این طرح برای حمایت هرچه بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین بهره برد.
وی با اشاره به اینکه ۳۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد از حمایت حامیان خود بهره مند می‌شود خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان و تامین آتیه این عزیزان است.
وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در قالب طراحی یک سایت با احصا نیاز سنجی‌هایی که از تمام خانواده‌ها در طرح اکرام و محسنین انجام شده است خاطرنشان کرد: فقر افراد با مدیریت و بر طرف کردن نیازی که با تامین آتیه این افراد گره خورده است، برطرف می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به طراحی یک سایت در سرفصل‌های تامین جهیزیه، مسکن، اشتغال که نیاز ضروری است تصریح کرد: به‌جای مصرف مستقیم کمک‌های حامیان که کمک‌های مردم به این سمت و سو هدایت شود.
شایان ذکر است، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با انتخاب چند نفر از فرزندان یتیم استان کرمان و استان‌های مرزی در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس استانداران برگزار شد به جمع حامیان اکرام پیوست. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار