فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

اجرای بیش از 50 برنامه در هفته دفاع مقدس در بافق/ انقلاب ما با شجاعت در برابر دشمنان ایستاد

سرهنگ نصیری :جنگ موجب شد که تمامی سردمداران نظام‌های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند و انقلاب ما با شجاعت و ملامت در برابر دشمنان ایستاد.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست خبری با حضور سرهنگ محسن نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جمع اصحاب رسانه و نشریات در ناحیه سپاه برگزار شد.
سرهنگ نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با موضوع گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناختیم، جنگ  موجب شد که تمامی سردمداران نظام‌های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند و انقلاب ما با شجاعت و ملامت در برابر دشمنان ایستاد.
سرهنگ نصیری با اشاره جزئیات برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بافق را خواهیم داشت، که دوشنبه ۳۱ شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس با شعار اقتدار، ولایت مداری، همبستگی ملی دیدار با امام جمعه شهرستان از طرف ناحیه، در روز سه شنبه اول مهر همزمان با دومین روز از دفاع مقدس با شعار جوانان، سربازان، دانش پژوهی، زنگ انقلاب از طرف حوزه دانش آموزی در مدرسه نمونه اندیشه شهرستان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: دوم مهر ماه همزمان با سومین روز از دفاع مقدس که با شعار تولید ملی، آمادگی دفاعی، خودباوری، اجرای فراخوان گردان بیت المقدس در حوزه شهید قدوسی در اردوگاه قدس برگزار می شود و همچنین در همین روز پنج برنامه دیگر توسط پایگاه‌های مختلف با برنامه‌هایی از جمله شبی با خاطره، کار جهادی توزیع لوازم التحریر، نشست بصیرتی، کارگاه آموزشی می‌باشد، و سوم مهر ماه همزمان با چهارمین روز از دفاع مقدس که با شعار شهیدان، ایثارگران، فخر آفرینان عطر افشانی گلزار شهدا و مراسم یادواره شهدای شهرستان و مسابقه تکاوران ولایت را خواهیم داشت و در چهارم مهر ماه مصادف با پنجمین روز از دفاع مقدس در مصلی نماز جماعت حضور بسیجیان در نماز جمعه می‌باشد.
فرمانده سپاه اعلام کرد: در پنج مهر ماه مصادف با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با برنامه میز خدمت در مناطق روستا‌های محروم می‌باشد. در هفمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار بصیرت افزایی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی برگزاری نشست پرستاران دفاع مقدس و تجلیل از مدافعان سلامت را خواهیم داشت و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با شعار فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان، رزمایش کمک مومنانه در ناحیه سپاه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار