فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان تاکید کرد:

رزمندگان اسلام نگاه عاشورایی به دفاع مقدس داشتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت: نگاه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نگاهی عاشورایی و کربلایی بود و در نهایت حق بر باطل پیروز شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ عباس رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان به مناسبت هفته دفاع مقدی و ۳۱ شهریور سالروز حمله رژیم بعثی عراق به ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران جریان حاکم بر نظام بین الملل را متحول کرد بنابراین برخی کشور‌های جهانی و منطقه‌ای با رهبری آمریکا تلاش کردند با تحریک صدام حسین با آغاز جنگ به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازند که البته با شجاعت دلیرمردان اسلام شکست خوردند و رسوای تاریخ شدند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی تنها هدف حمله به ایران نبود بلکه از بین بردن اسلام سیاسی شیعی که جریان ساز و تحول ساز بود در اولویت اصلی قرار گرفته بود.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: تمام لحظه‌های ۸ سال جنگ سرشار از صحنه‌های ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام است که با باور وایمان خود معجزه کردند و دشمنان انقلاب و ایران را زمین گیر کرده و آن‌ها را بیش از پیش مایوس کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان در ادامه افزود: نگاه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نگاهی عاشورایی و کربلایی بود و در نهایت حق بر باطل پیروز شد تا به واسطه خون شهدا پایه‌های این انقلاب محکم شود و امروز شاهد نظامی مقتدر در جهان باشیم که در مقابل زورگویی کشوری همچون آمریکا ایستاده و عین الاسد یکی از بزرگترین پایگاه‌های این کشور شیطانی در عراق را موشک باران کند و البته این اول راه است و هر غلطی که از آمریکا سر بزند خاورمیانه برای سربازان اشغالگر آمریکایی ناامن خواهد بود و منطقه را به گورستان سربازان جنایتکار آمریکایی تبدیل خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به برگزای بیش از 100 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان،گفت: اگر چه ویروس منحوس کرونا مانع برگزاری بسیاری از برنامه‌ها شده است، اما قطعا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برنامه‌های متعددی از جمله؛ رژه خودرویی در سطح شهر ، ادامه کمک های مؤمنانه،  تجلیل از برخی یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم ایثارگران و شهدا و ... را  به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار