ظهر امروز؛

نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در مازندران افتتاح شد

نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در مازندران با حضور مسئولان استانی و لشکری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۰۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با شعار "ما قوی هستیم" با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس توسط سپاه کربلا برگزار شده است، گفت: یکی از نماد‌های مقاومت در مازندران نیروگاه شهید سلیمی نکا می‌باشد که در دوران دوفاع مقدس توسط دشمن بعثی بمباران شد.

سردار ملکی با قدردانی از همه کسانی که در برپایی نمایشگاه زحمت کشیدند، افزود:‌با توجه به شرایط کرونایی، فضای مجازی و شبکه تبرستان برای انعکاس  این نمایشگاه بسیج شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادمه به احیای هفت تپه اشاره کرد و افزود:‌احیای هفت تپه به مساحت ۱۰ هتکار در خوزستان در حال انجام است.

به گفته سردار ملکی، یادمان شهدای گمنام و ساخت اردوگاه راهیان نور در این مکان با پیگیری‌های سپاه کربلا، سپاه گلستان  و لشکر ۲۵ کربلا در حال اجرا است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان به تجلیل از ۱۰۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در استان هم اشاره کرد و یادآور شد:‌فردا در سالن الغدیر سپاه کربلا ۳۵۰ رزمنده دوران دفاع مقدس  بصورت ویدئو کنفرانس در سخنرانی رهبر معظم انقلاب همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس حضور دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها