مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

تجلیل از ۱۰۰ هزار رزمنده پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در مازندران/ از جانبازی در جبهه‌های جنگ تا ایثارگری در جبهه‌های سلامت و معیشت

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا، از تجلیل ۱۰۰ هزار رزمنده پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس در سراسر استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
سرهنگ یوسفی در گفت و گوبا خبرنگار بسیج ضمن تسلیت و تعزیت ایام مصیبت آل الله و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از تجلیل ۱۰۰ هزار رزمنده پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس  سراسر استان مازندران خبر داد و گفت:‌با توجه به شرایط کرونایی، مقرر شد ۳۵۰ نفر رزمنده پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در سالن الغدیر سپاه کربلا و  همچنین شهرستان‌ها، ۲۰۰ نفر رزمنده پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت به صورت نمادین و حضوری بعد از  پخش زنده سخنان رهبر معظم انقلاب از تلویزیون، تجلیل شوند.

مسئول سازمان پیشکسوتان سپاه کربلا از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس هم خبر داد و افزود:‌یکی از برنامه‌های دیگر برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و رزمی پیشکسوتان است.

سرهنگ یوسفی به برنامه سرکشی و پیگیری مشکلات رزمندگان معسر هم  در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد:‌۲۵ نفر از مسئولان لشکری و کشوری هم  با آیت الله لائینی نمانده، ولی فقیه در استان، دیدار خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا با تصریح اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در جبهه سلامت هم به کمک نیازمندان شتافتد، یادآور شد:قریب به ۲۶۰ نفر در عرصه تخصصی سلامت وبهداشت فراخوانی شدند و کمک کار مراکز درمانی بود.

سرهنگ یوسفی در ادامه به ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه معیشت هم اشاره کرد و گفت:‌در دوره اول رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بالغ بر ۲ هزا  و ۴۰۰ بسته معیشتی و نیز ۲ هزار ۸۰۰  پک بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا با تاکید اینکه در هر فراخوانی، حضور و انسجام رزمندگان عرصه ایثار و شهادت بالای بالای صدردصدبوده است، افزود: همچنان روحیه سلحشوری و آمادگی رزم حماسی در پیشکسوتان استان مازندران موج می‌زند.

به گفته این مسئول  در دوره اول پیک کرونا، و احداث بیمارستان صحرایی، ۴۰ تخت هم با حمایت پیشکوستان، دایر شد تا با کمک شبکه بهداشت و علوم پزشکی، هر زمان که اعلام نیاز شد، به بیماران خدمات دهی شود.

 سرهنگ یوسفی در ادامه با تصریح بر اینکه یکی از دغدغه‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، انتقال تجارب دوران دفاع مقدس به نسل جوان است، اضافه کرد: با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب دوران دفاع مقدس را درک نکردند، در تلاش هستیم با برنامه ریز‌های صورت گرفته  این تجربیات را به آنان منتقل کنیم.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه کربلا با اشاره به برنامه‌های ابلاغی مبنی بر استفاده پیشکسوتان در موضوع روایتگری در کلاس‌ها و آموزش ها، خاطرنشان کرد:‌روایتگری دفاع مقدس بصورت سیار در محلات در حال اجرا است.

 سرهنگ یوسفی در ادامه به پویش اهدای خون هم اشاره و اعلام کرد:‌۲۷۰ رزمنده  پیشکسوت دوران ایثار و شهادت هم در این پویش شرکت کرده و با اهدای خون خود به کمک بیماران نیازمند شتافتند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها