فرمانده سپاه شهرستان راسک بیان کرد:

طرح رزاق موجب حذف مافیای سوخت از منطقه خواهد شد

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: طرح رزاق موجب حذف مافیای سوخت شده و سود حاصل از این طرح به مرزنشینان و نیازمندان واقعی خواهد رسید.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در دیدار با مدیر و دادستان جدید دادگستری این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور ایشان در راسک اظهار داشت: خدمت در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته مانند راسک جز از سر تکلیف اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: با توجه شرایط خاصی که بر شهرستان حاکم است کمتر کسی به دلخواه خود حضور در اینجا را انتخاب می‌کند مگر اینکه از سر تکلیف و خدمت صادقانه باشد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: خدمت برای نظام و مردم بسیار ارزشمند است، اما خدمت در چنین مناطقی ارزش بیشتری دارد.

نخعی همچنین گفت: شهرستان راسک دارای ظرفیت‌های مختلفی است که می‌بایست در راستای بهره بردن از این ظرفیت‌ها برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: خدمت در این نقطه از کشور با وجود انبوهی از عقب ماندگی‌ها مستلزم کار جهادی است و اگر مسئولین و نیرو‌های ما نگاه جهادی نداشته باشند نمی‌توانند اقدام درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: ما در زمینه سامان بخشی و هدایتمند نمودن مسئله قاچاق سوخت در منطقه به دنبال راه اندازی طرح رزاق هستیم که اگر این اتفاق رخ دهد مافیای سوخت حذف شده و سود حاصل از این طرح به مرزنشینان و نیازمندان واقعی خواهد رسید.

نخعی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام مناسب و هدفمند که بتواند مشکلات شهرستان را حل نماید نیازمند همکاری همه رده‌ها می‌باشد و امیدواریم بتوانیم با همت جمعی باری از دوش مردم برداریم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار