خبرهای داغ:

برگزاری برنامه کوهپیمایی ویژه خواهران در سطح شهرستان سرخه + تصاویر

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان سرخه از برگزاری برنامه کوهپیمایی همراه با مسابقه در سطح شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۳۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
علی ستاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان سرخه در خصوص برگزاری کوهپیمایی خواهران شهرستان اظهار داشت: ویژه برنامه کوهپیمایی خواهران شهرستان با حضور مسئول تربیت بدنی ناحیه و فرمانده، زینب داودی مسئول تربیت بدنی حوزه خواهران کوثر و فرماندهان پایگاه‌های خواهر شهرستان در سطح روستایی و شهری در روستای افتر (امامزاده علی) برگزار شد.
وی تصریح کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب در جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی و تلاش در این عرصه‌ها جامعه‌ای سالم و با نشاط به وجود می‌آورد.
مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه؛ افزود: توسعه ورزش همگانی موضوع با ارزش و حائز اهمیت بوده و باید به‌طور جدی این موضوع مورد توجه قرار گیرد، از جمله بحث ورزش بانوان که باید این موضوع با ارزش را به همه جهانیان نشان دهیم.
ستاری در ادامه اضافه کرد: خانواده‌ها و والدین برای ترویج ورزش در بین فرزندان خود باید تلاش کنند ورزش کردن را مانند خوردن غذای روزانه برای کودکان خود تبلیغ کنند.
وی با اشاره به اینکه برنامه کوهپیمایی خواهران بسیجی با هدف ترویج فعالیت ورزشی و اهمیت دادن به ورزش بسیج، افزایش شور و نشاط بین ورزشکاران خواهرشهرستان برگزار شد؛ گفت: این کوهپیمایی با برنامه‌های دیگری، چون مسابقه تیراندازی و برنامه‌های فرهنگی مذهبی همراه بود. البته با توجه به شرایط خاص فعلی کوه پیمایان و بسیجیان با ماسک در برنامه حضور یافته و کلیه برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شد.
مسئول تربیت بدنی ناحیه خاطرنشان کرد: تعداد بسیجیان ورزشکار شرکت کننده در این برنامه ۱۵ نفر بوده و در هنگام پذیرایی نیز کلیه اصول بهداشتی مورد توجه قرار گرفت./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها