آغاز عملیات ساماندهی ورودی سنندج ـ. همدان در آینده نزدیک

شهردار سنندج گفت: طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان در آینده نزدیک شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۹۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج مبادی ورودی شهر را یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر عنوان کردوگفت: ورودی شهر‌ها به دلیل اینکه معرف آن شهر بوده ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و گردشگران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آن‌ها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه شکل می‌گیرد از این رو ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر‌ها در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

صیدی بیان کرد: بلوار ابن سینا دروازه ورودی شهر به مرکز کشور است که از لحاظ بار ترافیکی یکی از بلوار‌های پر ترافیک و از لحاظ فضای بصری هم چندان مطلوب نیست.

وی  از آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی سنندج ـ. همدان خبر داد و گفت: از سمت میدان محمدی تا محل پلیس راه فعالیت‌های عمرانی در راستای ساماندهی و بهسازی بلوار ابن سینا اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج اعلام کرد: تعریض دو لاین رفت و برگشت بلوار ابن سینا، اصلاح هندسی میدان محمدی، احداث میدان و جداره سازی از جمله اقدامات در راستای ساماندهی مسیر ورودی سنندج ـ. همدان است.

صیدی خاطرنشان کرد: عرض این بلوار ۴۵ متر و طول آن نیز یک هزار و ۶۰۰ متر است.

وی همچنین افزود: عملیات اصلاح هندسی میدان محمدی نیز با هدف کاهش و روان سازی ترافیک، بهبود سطح ایمنی در ترافیک شهری، روان‌سازی تردد‌های شهری و کاهش ترافیک و حذف نقاط حادثه خیز انجام می‌شود.

شهردار سنندج تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در سال ۹۷ بخشی ازبلوار این سینا تعریض شد.

وی عنوان کرد: در راستای ساماندهی بلوار ابن سینا لاین رفت از سمت سنندج به همدان ۶ متر و لاین مقابل نیز به متراژ ۴ متر تعریض خواهد شد.

صیدی هزینه اجرای طرح ساماندهی مسیر ورودی سنندج – همدان را بدون تملک ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار