خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

بازدیدفرمانده سپاه بجنورد از پروژه قنات مهنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد همراه با مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی از پروژه احداث استخر ذخیره آب قنات روستای مهنان در روز چهارشنبه بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بحنورد " در حاشیه بازدید از پروژه احداث استخر ذخیره آب قنات روستای مهنان به خبرنگار ما گفت : این پروژه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز به کار نمود و در حال حاضر 80 درصد پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال از اعتبارات محرومیت زدایی بسیج شهرستان بجنورد پیش رفته است.

وی افزود: اعتبار نهایی جهت تکمیل این پروژه عمرانی حدود 300 میلیون ریال می باشد ، که 150 میلیون ریال آن توسط بسیج تامین و هزینه شده و 150 میلیون ریال دیگر باید توسط اهالی منطقه روستای مهنان تامین گردد که متاسفانه این مهم محقق نشده است و محز تامین منابع مالی پروژه در هفته دفاع مقدس استانی ( 26 مهر تا 2 آبان) قابل بهره برداری خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد اضافه کرد : ظرفیت ابتدایی این استخر 500 مترمکعب بوده که قابلیت افزایش ظرفیت نیز با درخواست اهالی روستا و تامین اعتبار مالی وجود دارد.

لازم به ذکر است لای روبی قنات روستای مهنان توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در حال انجام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار