خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

هزینه‌کرد بیش از ۶ میلیارد تومان برای رونق گردشگری در سراب فارسبان

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر ۲ میلیارد و ۱۴۰میلیون تومان اعتبار برای ۶ ماه دوم سال ۹۹ به سراب فرسبان تخصیص یافته است، گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان برای رونق گردشگری در سراب فارسبان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

هزینه‌کرد بیش از ۶ میلیارد تومان برای رونق گردشگری در سراب فارسبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراد ناصری در جلسه ساماندهی و تعیین بهره‌بردار سراب فارسبان اظهار داشت: سراب گیان با متولی شهرداری گیان، سراب گاماسیاب با منابع طبیعی و سراب فارسبان هم قرار است در این جلسه با تعیین بهره‌بردار در یک هفته آینده مشخص می‌شود و تا تعیین بهره‌بردار برای سراب فارسبان، میراث فرهنگی متولی نگهداری از آن است.

وی افزود: با اجرای روشنایی سایت داخلی سراب، احداث سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن، ایجاد زیرساخت‌های آنتن‌دهی تلفن همراه و تقویت اینترنت، آسفالت راه دسترسی و... در حال حاضر ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اعتبار برای ۶ ماه دوم سال ۹۹ تخصیص یافته است که در مجموع تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان برای رونق گردشگری در سراب فارسبان هزینه شده است.

فرماندار نهاوند در ادامه بیان کرد: وقتی برای برج نوری و روشنایی سراب فارسبان ۴۰۰ میلیون هزینه می‌شود ضرورت تعیین بهره‌بردار مهمترین اولویت برای حفظ زیر ساخت‌ها در سراب است.

وی در پایان گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و محدودیت‌های اعتباری، باید پروژه‌های نیمه کاره شهرستان را سامان داد و به اتمام رساند و نباید اجازه داد خلایی در روند کار پیش بیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار