خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین:

توانمندسازی نیازمندان راهبرد موفق محرومیت زدایی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: توانمندسازی خانواده های نیازمند اقدام بسیار خوبی است که تجربه اجرای این سیاست در استان های مختلف نیز نشان از موفقیت این راهبرد خدمت رسانی دارد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۲۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رقیه نانگیر در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: طرح "هر کارمند یک حامی " طرحی موثر خواهد بود چراکه با استفاده از توان جمعی برای کمک به زندگی فرزندان ایتام و محسنین بهره می گیرد.

وی ادامه داد: امروز شاهد خدمات متنوعی از سوی کمیته امداد به خانواده های محروم هستیم ضمن اینکه بسترهای ایجاد شده در این نهاد و استفاده از روش های نوین برای مشارکت مردم در کارهای خیر مانند کدهای دستوری و روش کارت به کارت مستقیم به حساب ایتام و نیازمندان اقدام موثر و ارزشمندی است و اگر چنانچه این خدمات بیش از پیش به اطلاع عموم رسانده شود و مردم بیشتر در جریان این خدمات قرار بگیرند یقینا در توسعه فرهنگ نیکوکاری موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین اضافه کرد: کارمندان دستگاه های مختلف برای کمک به نیازمندان علاقه دارند چراکه خدمت به محرومان مورد تاکید آموزه های دینی ما و ریشه در فرهنگ مردم ایران دارد.

وی تاکید کرد: استانداری قزوین برای محرومیت زدایی در کنار کمیته امداد امام (ره) است از این رو امیدواریم در کار جمعی نسبت به افزایش مشارکت کارکنان دستگاه های مختلف در طرح "هر کارمند یک حامی " که در آن کارمندان دستگاههای اجرای حمایت از حداقل یک فرزند یتیم یا محسنین را بر عهده خواهند گرفت، شاهد رشد خدمت به محرومان باشیم.

نانگیر عنوان کرد: توانمندسازی خانواده های نیازمند اقدام بسیار خوبی است که تجربه اجرای این سیاست در استان های مختلف نیز نشان از موفقیت این راهبرد خدمت رسانی دارد

وی خاطرنشان کرد:. اگر به دنبال رفع چهره فقر از جامعه هستیم باید توانمندسازی خانواده ها را به جد دنبال کنیم تا بتوانیم شاهد پایداری سیاست محرومیت زدایی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین تصریح کرد: افزایش آمار افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در واقع زنگ خطر است، و باید مراقب آسیب های فقر هم باشیم.

نانگیر یادآورشد: امروز مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام (ره) امری مهم در رفع محرومیت از جامعه است چراکه این نهاد با خدمات خود نسبت به جامعه هدف اشراف لازم را دارد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار