مدیرحوزه علمیه امام القائم(عج) در گفتگو با بسیج:

اثرگذاری اسلام باعث نگرانی کشورهای غربی شده است

اثرگذاری اسلام و زنده شدن وقایع تاریخی در صدر اسلام، باعث شده که غرب به فکر ضربه زدن به هویت و ماهیت اسلام باشد
کد خبر: ۹۲۷۵۰۸۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

اثرگذاری اسلام باعث نگرانی کشورهای غربی شده است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی بدری مدیر حوزه علمیه امام القائم (عج) تهران درباره اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) گفت: اثرگذاری اسلام و زنده شدن وقایع تاریخی در صدر اسلام، باعث شده که غرب به فکر ضربه زدن به هویت و ماهیت اسلام باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج افزود: این کارها غیرعقلایی است و هر چه قدر که اثرگذاری دین مبین اسلام افزایش یابد این نوح تحرکات غیرعقلایی هم افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به مشکلات ایجادشده در کشورهای غربی بالاخص در دوران شیوع کرونا و عدم توانایی این کشورها برای مهار این بیماری اظهار داشت: در عین حال اسلام به عنوان الگو و دین رحمت، بیش از پیش در قلوب جوانان این کشورها جا باز کرده و آنها از این قضیه نگران و مضطرب هستند.

وی ادامه داد: همین ترس آنها باعث شده است که حرکات مذبوحانه ای برای به حاشیه راندن اسلام انجام دهند تا به زعم خود، اسلام را در ذهن مردم کوچک نمایند.

بدری در مورد واکنش مسلمانان به این اهانت تاکید نمود: ما باید از این اقدام اظهار انزجار و تنفر داشته باشیم و نشان دهیم که با این حرکات مخالفیم.

مدیر حوزه علمیه امام القائم (عج) با اشاره به اینکه این اهانت ها به اسم آزادی بیان صورت می گیرد، اضافه نمود: همین ها که به اسم آزادی بیان به اسلام و پیامبر اکرم (ص) اهانت می کنند، اجازه نمی دهند که در کشورهایشان چهره رحمانی اسلام گسترش یابد یا مبانی اسلام منتشر شود و متاسفانه آزادی بیان را فقط در توهین به دین مبین اسلام تعریف کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار