خبرهای داغ:

شهدا و فرماندهان را الگوی خود قرار دهید

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: انتخاب الگو بسیار مهم است و شما دانشجویان شهدا را الگوی خود در زندگی انتخاب کنید.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۹۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع هجدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه نزاجا، گفت: در سوره فاتحه، راه راست و صراط مستقیم، خدا، رسول خدا و ائمه معصومین بیان شده است، بعد از رسول خدا و ائمه معصومین، امروز نماد مجسم صراط مستقیم وجود مبارک ولی فقیه، حضرت امام خامنه ای عزیز ( حفظه الله تعالی )است.

 

شهدا و فرماندهان را الگوی خود قرار دهید

وی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه شما از بین هزاران نفر برگزیده شده اید، افزود: دانشگاه افسری امام علی(ع) قدمگاه ۱۱۸۴ شهید است ، خداوند به شما توفیق داد تا در قدمگاه شهدای عزیز گام بگذارید، شهدا ناظر به اعمال و نشان دهنده راه و مسیر هستند .

حیدری با تاکید بر فراگیری آموزش‌ها، افزود: فرماندهان و روحانیونی که در طول دوره در امر آموزش‌های نظامی و عقیدتی برای شما انتخاب شده اند افراد زبده و با تجربه هستند، از تجارب ارزنده آنها در راستای تقویت خودتان استفاده کنید تا ان‌شاءالله تا پایان مسیر خدمتی توشه راهتان باشد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخناتش به انتخاب الگو و الگو پذیری اشاره کرد و گفت: انتخاب الگو بسار مهم است بجای اینکه الگوهای دیگر در اجتماع دیگر را جستجو کنید، شهدا و فرماندهان را الگوی خود قرار دهید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار