خبرهای داغ:
معاون عمرانی استانداری قزوین:

مشکل مسکن ایثارگران برطرف می‌شود

فرخزاد گفت: با منعقد شدن تفاهم‌نامه، مشکلات خانه‌دار شدن ایثارگران برطرف خواهد شد و در این رابطه تمام تلاش خود را خواهم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جهت هماهنگی تنظیم پیش‌نویس انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد و استانداری به منظور رفع مشکل ایثارگران با علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین دیدار کرد.

 

در این دیدار، فرخزاد بر رفع موانع موجود در خانه‌دار شدن جامعه هدف بنیاد تاکید کرد و گفت: همه تلاش خود را خواهم کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان قزوین و رایزنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مشکل مسکن این عزیزان برطرف شود.

 

وی افزود: همه مسئولان مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستند لذا باید با همکاری و تعامل یکدیگر در جهت رفع مشکل یاد شده تلاش کنند تا رضایتمندی آنها را به دست آورند.

 

این مقام مسئول به انعقاد تفاهم‌نامه مسئولان بنیاد با استانداری در جهت رفع مشکل مسکن ایثارگران اشاره کرد و گفت: با منعقد شدن تفاهم‌نامه، مشکلات خانه‌دار شدن این عزیزان برطرف خواهد شد.

 

در این دیدار مدیرکل بنیاد استان قزوین ضمن ارایه گزارشی از وضعیت مسکن ایثارگران، راهکارها و پیشنهادهای خود را جهت رفع این مشکل تشریح کرد.

 

وی گفت: اکنون بنیاد با استانداری در حال تنظیم پیش‌نویس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای است که اگر به امضای مسئولان مربوطه برسد با تحقق این مهم مشکلات خانه‌دار شدن همسران و فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 70 درصد و جانبازان بالای 25 درصد که تاکنون خدمتی در این رابطه از بنیاد دریافت نکردند، برطرف خواهد شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار