پیامبری که رحمه للعالمین است، خورشید بی زوال وجودش با این هجمه‌ها به خاموشی نمیگراید

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۶۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
فرمانده سپاه دشتی در پی اهانت به ساحت قدسی پیامبرعظیم الشان اسلام بیانیه ای صادرکرد.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و در ئمحکومیت این اقدام شنیع، فرمانده سپاه شهرستان دشتی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت شنیع و هدفمند نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبیّ مکرم اسلام (ص) بار دیگر باطن مالامال از قذارت و خباثت فرهنگ غرب را بر همگان نمایان کرد. پیامبر عظیم الشّأن اسلام (ص) که تمام ایام و آنات زندگانی مبارکش، مشحون از نهایت مجاهدت برای تأمین سعادت و رستگاری بشر و نیل به اوج کمالات انسانی و رهایی از هر قید و بند مادی است، با تأسف و اندوه تمام، مورد اهانت واقع می‌شود و از آن بدتر، این اهانت بی شرمایه، تحت ادعای دروغین آزادی بیان توجیه می‌گردد.
 
طرح ادعای دروغین آزادی بیان برای توجیه این جنایت عظیم فرهنگی، در حالی است که سران جنایت پیشه غرب، هیچ گونه انتقادی را علیه صهیونیسم که تولیدکننده اصلی تروریسم و نفرت در جهان است، برنمی‌تابند، اما تحت لوای آزادی بیان، به شخصیت بی‌بدیل پیامبر اعظم (ص) که بزرگترین منادی آزادگی و محبت و مودت و عشق به بشریت است، توهین و جسارت روا می‌دارند.

آنان نمی‌توانند چراغ فروزان شخصیت همیشه زنده‌ی پیامبر اکرم (ص) که زمین و زمان را فراتر از تمام قرون و اعصار، درنوردیده، خاموش نمایند که خداوند متعال فرمود: یُریدونَ لـیُطفِئوُا نوُرَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نوُرِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِروُنَ.

پیامبری که به فرمایش قرآن کریم، رحمة للعالمین و برخوردار از خُلق عظیم است، خورشید بی زوال وجودش با این هجمه‌های ذبوحانه به خاموشی نمیگراید. او قلب تپنده عالم امکان است و میلیون‌ها بشر، تمام وجودشان به عشق بی پایان به او می‌تپد و این توهین‌ها نه تنها هیچ گردی بر سیمای وجودش نمی‌نشاند، بلکه چهره دشمنان دون پایه‌ی بشریت را که دستشان در هجمه به ساحت قُدسی اشرف کائنات، همواره خالی است، بیش از پیش، نمایان‌تر و در مقابل، بر عشق و محبت جهان بشریت نسبت به این وجود مقدّس، می‌افزاید.

اینجانب همراه و همگام با قاطبه پاسداران و بسیجیان بصیر و ولایتمدار دیار دین مدار دشتی، این اهانت وقیحانه را دردمندانه محکوم می‌نمایم و امیدوارم در سایه‌ی اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت‌ها و راهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای عزیز، انوار تابناک هویت الهی انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان یگانه منادی اسلام ناب محمدی در دنیای ظلمت زده‌ی امروز، تمام مرز‌های جغرافیایی و سیاسی و فرهنگی را نوردد تا در سایه‌ی فراگیری این پیام و هویت برخاسته از اخلاق محمدی، هیچ کس را یارای جسارت به ساحت مقدس حضرت خاتم المرسلین روحی لَهُ الفِدا نباشد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار