مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران:

نظریه اقتصاد مقاومتی در حال تبدیل شدن به یک پارادایم اقتصاد جهانی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه خدمتگزاری نزد صاحب نظران علم مدیریت،پارادایم است،گفت:‌ امروزه نظریه اقتصاد مقاومتی در حال تبدیل شدن به یک پارادایم اقتصاد جهانی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۰۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.

سردار زهرایی در این جلسه با اشاره چرایی ورود بسیج به برخی از موضوعات کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب ‌در دیدار با فرماندهان و بسیجیان فرمودند،فلسفه وجودی بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت ها می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تصریح بر اینکه هر تهدیدی که متوجه نظام است بسیج ورود پیدا می کند، افزود:‌ این مطالبه خاصه رهبر معظم انقلاب است و می فرمایند بسیج ساختاری ،نظامی و حاکمیتی نیست بلکه مردمی بوده و هرجا مورد نیازانقلاب است، از آن استفاده می کند.

سردار زهرایی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج متولی یا تصدی گری نمی کند، خاطرنشان کرد:‌متولی محرومیت زدایی و اقتصادی دستگاه های اجرایی و ارگان های دیگر هستند، اما چون بسیج دارای شبکه های مردمی است یک مزیت برای نهادهای اجرایی است تا از این ظرفیت برای پیشبرد کاکارها استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بسیج را مولود انقلاب دانست و با بیان اینکه بسیج صادر هم شده است، اضافه کرد:‌جبهه مقاومتی که برگرفته از بسیج بوده و در منطقه شکل گرفته است،فناوری انقلاب است .

به گفته سردار زهرایی جریان جهادی کشور با داشتن 24 هزارگروه جهادی 600 هزار نفره،فناوری انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه اضافه کرد:‌ورود بسیج به کارهای اجرایی، اعتبار محور و امکانات محور نیست لذا بسیج ظرفیت ساز است .

سردار زهرایی بسیج را ابر حلقه برای تسهیل امور و کارها دانست و افزود:ماموریت داریم تا اقتصاد را مردم پایه کنیم که همان اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه خدمتگزاری نزد صاحب نظران علم مدیریت،پارادایم است،گفت:‌ امروزه نظریه اقتصاد مقاومتی در حال تبدیل شدن به یک پارادایم اقتصاد جهانی است.

سردار زهرایی با تصریح بر اینکه انقلابی که چهل سال در تحریم و مواجه با دشمنان است، افزود:‌باید به درون و توان داخلی اتکا کنیم وکارگاه های و زنجیره های شغلی را به صورت بومی راه اندازی کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور درادامه به تفاهم نامه های همکاری با سازمان های مختلف پرداخت و گفت:‌طرح های ارائه شده توسط بسیج توسط دستگاه های اجرایی پذیرفته شده است.

سردار زهرایی از 20 هزار صندوق های قرض الحسنه ، در کشور خبر داد و گفت:‌ 900 هزار نفر عضو این صندوق ها هستند و رویکرد این صندوق ها هم اشتغالزایی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار