جانشین فرمانده سپاه کربلا:

جهش تولید با امکانات روستایی امکان پذیر است / تحول زیرساخت اقتصادی،با تحقق جهش تولید

دومین جلسه قرارگاه نهضت جهش تولید به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا و همچنین اقشار تخصصی بسیج سپاه استان در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۷۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
جهش تولید با امکانات روستایی امکان پذیر است / تحول زیرساخت اقتصادی،با تحقق جهش تولید
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در دومین جلسه  قرارگاه نهضت جهش تولید، با اشاره به راه اندازی قرارگاه‌های متعدد در اقشار بسیج، گفت:چند قشری که به صورت مستقیم با جهش تولید مرتبط است  بسیج کارگری، بسیج سازندگی، بسیج کشاورزی و صنعت و معدن هستند.

رضایی  با اعلام اینکه قرارگاه اصلی جهش تولید در سپاه کربلا  با دبیری بسیج سازندگی می‌باشد، افزود: همه فعالیت‌ها و قرارگاه‌ها باید زیر نظر بسیج سازندگی کار کنند و با هم افزایی کار‌ها پیش برود.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا  در ادامه با تصریح بر اینکه قرارگاه جهش تولید یک قرارگاه عملیاتی است، خاطرنشان کرد: مباحث و طرح‌هایی که در این قرارگاه مطرح می‌شود در هیات اندیشه ورز مورد بررسی قرارگرفته تا وارد فاز عملیاتی ‌شوند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز‌های امروز جامعه، اضافه کرد: با توجه به شعار سال باید جهش تولید در همه ابعاد مورد نیاز مردم صورت بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران را استانی مستعد در زمینه تولید برشمرد و افزود: در استان مازندران زمینه رشد و جهش تولید وجود دارد لذا ضرروی است  مردم را در زمینه اقتصاد مقاومتی همراه کرد چرا که اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مردمی است.

رضایی با تصریح براینکه میبایست روستا‌ها را در زمینه  تولید دوباره فعال کرد تا به خودکفایی تولیدات برسند، تاکید کرد: باید توقعات رهبر معظم انقلاب را در سال جهش تولید برآورده کرد لذا بسیج کشاورزی در بخش جهش تولید میتواند تحول آفرین باشد.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا  در ادامه به بسیج کشاورزی توانمندی و ظرفیت هر محله را  باید احصا کند، خاطرنشان کرد: پایگاه های مقاومت بهترین ظرفیت برای شناسایی مشکلات و تولیدات یک محله است .

به گفته رضایی در بخش جهش تولید نیاز به کار انقلابی و جهادی است .او در همین رابطه ادامه داد: مردم باید نتایج و عملکرد قرارگاه جهش تولید را لمس کنند تا همین امر باعث امید و حرکت مردم ومسئولان در راستای رونق تولید باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به هم افزایی اقشار در بخش جهش تولید  تاکید کرد و افزود: نباید در حوزه جهش تولید سلیقه ای عمل کرد باید با توجه به کار و اقتضائات کار را پیش برد.

رضایی با تصریح بر اینکه معیشت و اقتصادی مردم دچار مشکل شده است، اضافه کرد: برای حل مشکلات مردم باید کارجهادی کنیم و هرجایی که مردم دچار مشکل شدند ورود پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  با بیان اینکه آستانه مردم در برابر مشکلات بالاست ، گفت: باید برای مردم کار کنیم چرا که این انقلاب مردمی است و مردم هستند که این انقلاب را نگه داشتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار