خبرهای داغ:

بیانیه هیئت رئیسه مجمع علوی استان همدان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

هیئت رئیسه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۹۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

بیانیه هیئت رئیسه مجمع علوی استان همدان در محکومیت اهانت نشریه فرانسویبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هیئت رئیسه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِذْ قالَ عیسَی ابْنُ مَرْیَمَ یا بَنی‏ إِسْرائیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْراةِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُولٍ یَأْتی‏ مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جاءَهُمْ بِالْبَیِّناتِ قالُوا هذا سِحْرٌ مُبینٌ (آیه 6 سوره صف).
«و هنگامی که عیسی مریم به بنی اسرائیل گفت: من همانا رسول خدا به سوی شما هستم و به حقانیت کتاب تورات که مقابل من است، تصدیق می‌کنم و نیز(شما را) مژده می‌دهم که بعد از من رسول بزرگواری که نامش(در انجیل من) احمد است، بیاید. چون آن رسول ما با آیات و معجزات به سوی خلق آمد گفتند: این سحری آشکار است.»

اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نمی‌­تابند و سابقه اخراج دانشگاهیان و استادان را به بهانه نقد صهیونیزم در کارنامه دارند، احساسات صدها میلیون مسلمان جهان را به شدت جریحه‌دار نمود و موجی از انزجاز و تنفر را ایجاد کرد.

سیاست های خصمانه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام‌ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه‌داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.

اعضای هیئت رئیسه مجمع علوی استان همدان، اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم می کنیم و از آزادگان و دانشجویان جهان دعوت می نماییم، این اقدام صهیونیستی نشریه فرانسوی را محکوم نمایند و مسلمانان فرانسه نیز آن را تحریم کنند.

انقلابیون انتظار دارند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را از طریق مجاری قانونی در برخورد با این اقدام قبیح انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار