رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد

امضای تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا و کمیته امداد در حوزه آموزش و اشتغال

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از تفاهم ۵۰ میلیارد تومانی سپاه کربلا و کمیته امداد در حوزه اشتغال و آموزش خبر داد و گفت: در این طرح میتوان از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده در بسیج و سپاه در حوزه تسهیلات استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه آموزش و اشتغال ظهر امروز  با حضور سردار دکتر زهرایی  مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا،   مهندس محمدی مدیر کل تجهیز منابع و بهبود فضای کسب و کار کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مدیر کل کمیته امداد استان مازندران  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این نشست به اجرای تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد اشاره کرد و افزود: چهار استان به عنوان پایلوت درحوزه اشتغال معرفی شدند.

سردار دکتر زهرایی از تفاهم ۵۰ میلیارد تومانی سپاه کربلا و کمیته امداد در حوزه اشتغال و آموزش خبر داد و گفت: در این طرح میتوان از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده در بسیج و سپاه در حوزه تسهیلات استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه محله محور، برای اشتغال پایدار و  طرح اشتغالزایی بهترین ظرفیت است ،اعلام کرد: ۲۰ هزار  صندوق قرض الحسنه محله محور در کشور وجود دارد که از آن   ۴۰۰ تعاونی تشکیل شد.  

سردار دکتر زهرایی در ادامه با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان مازندران سرآمد کشور هستند، اضافه کرد: در موضوع اشتغال میتوان از این گروه‌های جهادی استفاده کرد که  هم معرفی کننده، هم تسهیلگر و  نیز آموزش دهنده بین متقاضین  باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تصریح بر اینکه از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت هم میتوان در امر آموزش اشتغال استفاده کرد،یادآور شد: ما تقریبا تضمین کننده موفقیت طرح اشتغالزایی و آموزش در مازندران هستیم.

سردار دکتر زهرایی در پایان سخنان خود با اشاره به بسیج سازندگی سپاه کربلا افزود: الحمدالله بسیج سازندگی سپاه  کربلا توان ویژه‌ای دارد و سازمان شناخته شده در دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار