خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان قزوین:

کمک دو و نیم میلیاردی سپاه شهرستان قزوین در مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه

سرهنگ حیدری گفت: تا این لحظه بسته های لوازم التحریر و کمک های معیشتی مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه در ناحیه قزوین ارزشی بالغ بر 2و نیم میلیارد تومان داشته اند و این مرحله از رزمایش تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۳۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه اذعان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که در جهت منویات رهبر معظم انقلاب وارد مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه شده ایم.

این مسئول اذعان کرد: به یاری خداوند کمک مومنانه کم کم تبدیل به یک فرهنگ شده است و می بینیم که مردم در اقشار مختلف، خیرین و بسیجیان گام های مهمی در این زمینه برداشته اند

وی ادامه داد: در مرحله دوم از این نهضت و با توجه به نیاز سنجی در سطح جامعه تعداد 1500 بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار تدارک دیده شده است و ان شا الله در هفته آغازین شروع سال تحصیلی تقدیم این عزیزان خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: این رزمایش یک حرکت مستمر است و در ادامه کار و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ناحیه امام حسن توانسته ایم تا این لحظه بیش از 10 هزار بسته معیشتی نیز به خانواده های جامعه هدفمان و افرادی که از ناحیه ویروس کرونا دچار آسیب شده اند اهدا نماییم.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین بیان کرد: تا این لحظه بسته های لوازم التحریر و کمک های معیشتی مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه ارزشی بالغ بر دو ونیم میلیارد تومان داشته اند و این مرحله از رزمایش تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار