خبرهای داغ:
رئیس مجلس:

تصمیمات درباره خوزستان را با نظارت مستمر پیگیری می‌کنیم

رییس مجلس، گفت: خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده در خوزستان را با نظارت مستمر تا به سرانجام رسیدن همه این موارد پیگیری کنیم؛ خروجی تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با ....
کد خبر: ۹۲۷۲۷۵۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: توفیق داشتم به مدت ۴ روز میهمان مردم شهید پرور خوزستان باشم. ما خود را بیش از این مدیون مجاهدت‌های مردم خوزستان می‌دانستیم ولی در این مدت استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران مرا شرمنده خود کرد و خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان دانستم.

وی تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از صحن علنی از مردم خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همه آن‌ها را به گرمی بفشارم. همچنین لازم می‌دانم از هر ۱۷ نمانیده استان تشکر کنم که این مهم بدون هماهنگی و همکاری آن‌ها میسر نبود. تمامی این عزیزان از حدود ۶ هفته پیش تمام توان خود را به کار بستند تا مشکلات حوزه انتخابیه آن‌ها و مسائل مردم به درستی شناسایی شود. همه این عزیزان زحمات بسیاری متحمل شدند و تلاش های بی وقفه‌ای برای حل مشکلات مردم در حوزه های انتخابیه استان خوزستان به انجام رساندند.

قالیباف: ما خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام رسیدن همه این موارد پیگیری کنیم؛ خروجی تصمیصات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس بارگزاری خواهد شد.

قالیباف در ادامه اظهارداشت:همچنین از ملت عزیز ایران و عموم مومنان صمیمانه تشکر می‌کنم که در ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامه عزای امام حسین (ع) حماسه آفریدند و نشان دادند که ما حقیقتا ملت امام حسین (ع) هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار