خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا تمدید شد

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا تا ۲۱ شهریور ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا تمدید شدطیب فریادرس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب فرهنگیان از جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا و با توجه به استفاده از فرصت بازگشایی مدارس در دریافت ایده‌های نو، تصمیم مجموعه ستاد  کشوری برگزاری جشنواره بر تمدید فرصت این رویداد تا ۲۱ شهریور ماه قرار گرفت.

وی افزود: در این فرصت تلاش ستاد استانی بر تمرکز بر مدارس برای دریافت هرچه بیشتر ایده‌های معلمان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد: قالب‌های ارائه ایده‌ها شامل متن، نماهنگ، موشن گرافی، انیمیشن و هر قالب دیگری که بتواند ایده عزیزان را به شکل مناسب ارائه کند، است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه sci_cbo.ir پرتال جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان مراجعه کنند.

فریادرس ابراز داشت: همچنین در صورت هر گونه  سوال و  ابهام نیز می‌توانند با شماره ۳۲۵۲۹۲۹۴،  ۳۲۵۱۰۸۳۶ و ۰۹۱۸۲۰۶۹۶۸۶ دبیرخانه استانی جشنواره (بسیج فرهنگیان) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار