خبرهای داغ:

پیام سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالتحصیلی جدید

سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالتحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۴۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
پیام سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالتحصیلی جدیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالتحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«کشورى که دستش از علم تهى است، نمی‌تواند توقع عزت، توقع استقلال و هویت و شخصیت، توقع امنیت و توقع رفاه داشته باشد». مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)

بازگشایی مدارس در تمامی ادوار نمایانگر پویایی و نشاط و قدم برداشتن در مسیر تعالی و آینده بوده است. نظام تعلیم و تربیت همواره کوشیده است که قشری سرشار از حس وصف نشدنی آموختن را به بار نشانده و ظرفیت‌های توانمندسازی استعداد‌ها را به کار گیرد.

امروز ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره همبستگی آموزش و پرورش با چارچوب‌های نظام اسلامی است؛ از این رو امر تعلیم و تربیت امری است فراتر از آموزش مهارت خواندن و نوشتن، بلکه تربیت نسلی است میهن دوست و میهن‌ساز لذا از جامعه عظیم فرهنگیان انتظار می‌رود با تأسی از شیوه‌های تربیتی و اخلاقی مکتب اهل بیت (ع) به بالندگی نظام تعلیم و تربیت این کشور رونق بخشند.

در شرایطی که تمام جهان در مواجهه با بیماری کرونا عاجز مانده بود الگوی آموزش و پرورش کشور ما همچون گذشته با تدبیر وارد عمل شده و تدریس مجازی را جایگزین حضور در مدارس کرد و اجازه توقف در مسیر تعلیم و تربیت را به هر بهانه‌ای نداد؛ مسیری که به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی به دست «افسران سپاه پیشرفت کشور» پایه‌ریزی شده و سربازانش را به سعادت خواهد رساند.

سازمان بسیج فرهنگیان نیز همچون سنوات گذشته با تمام توان و جهادگرانه دوشادوش مسئولین آموزش و پرورش در جهت رفع موانع تحصیلی و آموزشی یاری‌رسان خواهد بود تا در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با تکیه بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  که دغدغه مقام عظمای ولایت است، دانش‌آموزانی آینده‌ساز و تمدن‌ساز پرورش یافته و درخت تنومند حکومت ایران اسلامی را به ثمر نشانند؛ بنابراین آغاز سالتحصیلی جدید که در شرایطی منحصر بفرد در حال روی دادن است را تبریک گفته و مقارنت این ایام را با روز‌های غم و اندوه شهادت اسوه دینداری و شجاعت این اتفاق را به فال نیک گرفته و از خداوند لوح و قلم پیروزی ظفرمندانه ملت شریف ایران اسلامی در مواجهه با بیماری کرونا را خواستاریم.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار