خبرهای داغ:

دانش آموزان از محرم درس ایثار، شجاعت و انجام وظیفه را بیاموزند

امام جمعه شاهرود گفت: دانش آموزان از محرم درس ایثار، شجاعت و انجام وظیفه را بیاموزند.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
دانش آموزان از محرم درس ایثار، شجاعت و انجام وظیفه را بیاموزندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین بازگشایی مدارس شاهرود در دبیرستان دوره اول فرزانگان شاهرود همزمانی شروع سال تحصیلی با ایام سوگواری ماه محرم را به فال نیک گرفت و گفت: این همزمانی می‌تواند در نسل آینده تأثیرگذار باشد و دانش آموزان از محرم درس ایثار، شجاعت و انجام وظیفه را بیاموزند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت تعلیم و تربیت، اظهار کرد: به فرمود: ه ایشان توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری در کشور است و نبایدبه آن دیدگاه هزینه‌ای داشت.
وی مهمترین سرمایه کشور را نیروی انسانی باسواد و متعهد آن دانست و افزود: باید معلمان و همه نهاد‌ها به این نکته توجه کنند که پشتیبانی از آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است.
امام جمعه شاهرود همچنین از مجموعه آموزش و پرورش شاهرود به دلیل همکاری در برگزاری آیین‌های سوگواری در ماه محرم در فضای باز برخی مدرسه‌ها قدردانی کرد.
نواختن زنگ شروع سال تحصیلی توسط امام جمعه و فرماندار شاهرود و اهدای لوح سپاس به معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها