خبرهای داغ:

برپایی میزخدمت در محله شهید بهشتی شاهرود+ تصاویر

به همت بسیج سازندگی و بسیج ادارات الحدید شاهرود، میز خدمت در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۵۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج سازندگی و بسیج ادارات الحدید شاهرود میز خدمت در مسجد مسلم بن عقیل (ع) محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود برپا شد.
در این برنامه که مسؤولان شهرداری شاهرود، ادارات فنی و حرفه‌ای، تأمین اجتماعی و آبفای شهری و روستایی حضور داشتند، مشکلات مردم این محله مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین بیش از ۱۳۰ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در این محله در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه توزیع که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و ... بود، هر یک به ارزش بیش از ۲۰۰ هزار تومان توزیع شد.
طبخ و توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در این محله و ویزیت رایگان بیماران محله به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود از دیگر اقدامات در راستای این برنامه به همت بسیج سازندگی و شورای محله اسلامی این محله بود.
سیدحسین میرکریمی، مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در گفت‌وگو با فارس، هدف از این برنامه را خدمت‌رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب در خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد.
او افزود: محله اسلامی شهرک شهید بهشتی در حاشیه شهر شاهرود از محلات کم‌برخوردار شهر است که در راستای حمایت از مردم به مناسبت هفته دولت میز خدمت و ارائه بسته معیشتی و توزیع غذای گرم در این محله انجام شد.
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها