خبرهای داغ:

دیدار مسؤولان با خانواده شهدای شاهرود+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و شماری از مسؤولان با خانواده شهیدان میرحسنی و کوهی از شهدای اصناف و بازاریان این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۵۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و هیأت همراه با خانواده شهیدان سیدحبیب‌الله و سیدکاظم میرحسنی و محمود کوهی از شهدای اصناف دیدار و گفت‌وگو کردند.
سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این دیدار‌ها با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان (ع)، خانواده شهدا را رهرو راه ایشان نام برد و افزود: خانواده شهدا با اقتدا به سالار شهیدان (ع)، فرزندان خود را در راه دین خدا فدا کردند و مانند حضرت زینب (س) صبر و استقامت در این راه داشتند و رسالت فرهنگ‌سازی راه آنان را در جامعه بر دوش گرفتند.
وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان از قبل از انقلاب در راستای اسلام و خدمت به مردم پیشتاز بودند، گفت: اصناف و بازاریان در دوران انقلاب و دفاع مقدس در جانبازی در راه اسلام و انقلاب پیش‌قدم بودند و امروز نیز رزمندگان جبهه اقتصادی ما اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی هستند که در این مسیر همچنان محکم و استوار حضور دارند.
خانواده شهدا نیز در این دیدار‌ها بر تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند.
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود خود برادر شهیدان میرحسنی و از فعالان اصناف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار