مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به تعدادی از اهالی آسیب‌دیده از سیلاب روستاهای گرمی و سرعین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

خسارت سیلاب به روستا‌های استان اردبیل؛ ۳۲ حادثه‌دیده امدادرسانی شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در برخی شهرهای استان اردبیل شاهد جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی روستاهای استان اردبیل بودیم که در این رابطه امدادگران اردبیل به شهروندان آسیب‌دیده امدادرسانی کردند.

او با اشاره به اینکه تعدادی از اهالی در روستاهای موران، زنگیر گرمی و ورگه‌سران سرعین خسارت‌هایی را متحمل شدند،‌افزود: جمعیت هلال احمر استان بعد از اطلاع از خسارت در مناطق مذکور بلافاصله در محل حاضر شده و به ۳۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پنج تیم امدادی این جمعیت متشکل از ۱۸ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری پنج دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه اعزام شدند و در روستای ورگه سران شهرستان سرعین به سرنشینان ۴ دستگاه خودرو که در سیلاب گیر افتاده بودند امداد رساندند.

معبودی ادامه داد: در روستاهای موران و زنگیر شهرستان گرمی نیز ۴ باب منزل دچار آبگرفتگی شده بود که تیم‌های اعزامی با استفاده از موتور پمپ لجن‌کش اقدام به تخلیه آب منازل کردند.

ارسال نظرات