خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

مهمترین اصل ترویج فرهنگ امر به معروف اخلاق است

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر می‌خواهیم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و بر تمام اقشار رسوخ کند و تاثیرگذار باشد مهمترین اصل اخلاق است.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۹۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

مهمترین اصل ترویج فرهنگ امر به معروف اخلاق استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین دوره امر به معروف طرح ندای عصمت در حوزه حضرت فاطمه(س) با حضور مهدی خلیق محصول معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.

مهدی خلیق در این دوره ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: اولین کسانی که در روز قیامت جلوی ما را می‌گیرند کسانی هستند که کارهای منکر انجام می‌دهند.

وی گفت: پیامبر(ص) با شیوه درس اخلاق خوب دیگران را به دین اسلام دعوت می‌کرد و اگر پیامبر(ص) نبود این نیز به دست ما نمی‌رسید.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم و اصلی‌ترین موضوع اخلاق است، گفت: پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز بر اخلاق خوب و خوشرویی تأکید دارند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و بر تمام اقشار رسوخ کند و تاثیرگذار باشد مهمترین اصل اخلاق است.

خلیق تصریح کرد: باید شناخت خود را نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر کنیم و مطالعه بیشتری داشته باشیم و منکر را بشناسیم و مهارت‌ها را خوب یاد بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار