تقدیر دبیرخانه یزد حسینیه ایران از نمایش شعور و شعور حسینی در دهه اول محرم

دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از نمایش شعور و شعور حسینی در دهه اول محرم در استان یزد تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۰۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از نمایش توامان شعور و شعور حسینی در دهه اول محرم در استان یزد که به بهترین شکل ممکن به عزاداری پرداختند، طی پیامی تقدیر کرد که متن آن به شرح زیر است:

صلی الله علی الباکین علی الحسین

آغاز محرم و دهه عاشورای امسال برای دوستداران خاندان عصمت و طهارت و به خصوص مردم ایران و به ویژه عاشقان حضرت اباعبدالله در حسینیه ایران بسیار سخت و جانفرسا سپری شد.

دل‌های عاشق و داغدار، سیاهپوش عزای حسین (ع) بود، اما بنا به مصالحی که حاکم بر کشور بود شور حسینی و عرض ادب هیئات سینه زن و زنجیر زن شکلی دیگر گرفت.

مردم ولایتمدار و عزادار یزد، حسینیه ایران با بصیرت دینی و درک اولویت، آن حرارت جاودانه که تا ابد به سردی نمی‌گراید را به شوروشعوری دیگر گونه تبدیل و برای رعایت سلامت شیعیان و دوستان امیرالمومنین (ع) عزاداری خامس آل عبا را به صورت محدود به نمایش گذاشتند و در عوض بانی بنا‌های خیر دیگری شدند که دل امام زمان را شاد می‌کرد.

_تبدیل مخارج اقامه عزای سید و سالار شهیدان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد

_اختصاص بخشی از هزینه‌های عزاداری برای تامین‌جهیزیه نوعروسانی که در این شرایط حساس کشور تشکیل زندگی برایشان سخت است.

_. دست آخر کمک به تجهیز مراکز درمانی و بیماران ناتوان در مقابله با ویروس منحوس کرونا و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان

بانیان روضه و هیئت‌های عزاداری در یزد، حسینیه ایران سنگ بنایی گذاشتند که برای همیشه بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران ضمن قدردانی از حضور همه جانبه هیئات عزاداری استان در برگزاری محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مردم خونگرم و حسینی شهر‌های استان سپاسگزاری می‌کند و اگرچه برگزاری تجمع بزرگ عاشورایی در این چند سال به عنوان نماد عزاداری دارالعباده مطرح شده بود، اما امسال برای رعایت سلامت جامعه و احترام به تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی به خصوص پزشکان و پرستاران زحمتکش، از برگزاری تجمع عاشورایی چشم پوشی کرد و امیدوار است به زودی شرایط عادی در شهر‌های کشور حکم فرما شود.

سلام بر حسین و سلام بر گریه کنندگان او و سلام بر نهضت بیدار ساز عاشورا

دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران
ارسال نظرات
آخرین اخبار