نمایش ظرفیت‌های حوزه تولید کشور سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد گفت: امیدآفرینی در جامعه و نشان دادن ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در عرصه تولید یکی از مهم‌ترین اقدامات است.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۲۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ مهدی پارسا ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ در رشت به‌همراه تعدادی از خبرنگاران استان با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید همواره یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و در این حوزه، نشان دادن ظرفیت‌های کشور به مردم حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه و نشان دادن ظرفیت‌های کشور به‌ویژه در عرصه تولید یکی از مهم‌ترین اقدامات است از این رو بسیج رسانه استان گیلان نیز خود را مکلف به کمک در این عرصه می‌داند که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به برنامه بازدید خبرنگاران بسیجی استان گیلان از چند واحد تولیدی در رشت با هدف نشان دادن ظرفیت‌های مهم تولید در استان و امید آفرینی در جامعه گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران درحال رصد برنامه‌ها و اقدامات مختلف هستند لذا برنامه‌ریزی کردیم که از چند واحد تولیدی بازدید به‌عمل آوریم تا خبرنگاران از نزدیک ظرفیت‌های تولید استان را مشاهده کرده و برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان به قدرت رسانه برای امیدبخشی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: عدم شناخت مردم نسبت به ظرفیت‌های تولید استان یکی از مشکلاتی است که امروز با آن روبه‌رو هستیم اما هر جا که ابزار رسانه ورود کند به‌نفع مردم و واحدهای تولیدی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات