در راستای چهل سالگی دفاع مقدس انجام شد:

تجلیل از یک خانواده شهید و چهار مداح رزمنده هشت سال دفاع مقدس در زاهدان

در راستای چهل سالگی دفاع مقدس از یک خانواده شهید، چهار مداح رزمنده هشت سال دفاع مقدس و یک مدیر هیات مذهبی در شهرستان زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۶۱۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با همت سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از یک خانواده شهید، چهار مداح رزمنده هشت سال دفاع مقدس و یک مدیر هیات مذهبی در شهرستان زاهدان تجلیل شد.
 
محمد جواد جامعی، مدیر سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان و کانون خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان گفت: مداحان در دوران جنگ نابرابر عراق علیه ملت ایران چون عرصه های دیگر حضور فعالی داشته و به رسالت خود به بهترین شکل عمل کرده اند که ۸ تا ۱۴ شهریور ماه سال جاری به عنوان هفته نکوداشت نقش مداحان و شور حسینی در دفاع مقدس نام گذاری شده است.
 
وی  افزود: این مراسم با هدف آشنایی با رشادت‌های مداحان در دوران دفاع مقدس و همچنین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مداح و تقدیر از هیات‌های مذهبی که نسبت به شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس ابراز احترام میکنند برگزار شده است.
 
مدیر سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره شهدای مداح، برای اولین بار تجلیل از مداحان رزمنده و هیات‌هایی که نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات موثری انجام داده اند انجام شد، انشاء الله اجرای این مراسم بابی باشد تا در آینده بتوانیم از هیات‌های دیگری که نسبت به برگزاری یادواره‌های شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا اقدام میکنند تجلیل کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار