فرمانده انتظامی استان همدان:

امروز قدرت بازدارندگی ما به استکبار جهانی اجازه تعدی نمی‌دهد

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی ما به استکبار جهانی اجازه تعدی نمی‌دهد، گفت: اگر ما در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مفاهیم عمیق نظام خود توجه می‌کردیم امروز در حوزه فضای مجازی تحت تاثیر القائات و جریانات منفی قرار نمی‌گرفتیم.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۲۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

امروز قدرت بازدارندگی ما به استکبار جهانی اجازه تعدی نمی‌دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع اصحاب رسانه و عزاداران حسینی ضمن قدردانی از هیئات مذهبی در برپایی مراسم دهه اول محرم امسال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس در حوزه جنگ سخت به گونه‌ای عمل کردند که باور نمی‌کردند ایران بتواند در برابر ۱۲ لشکر مکانیزه و ۳۵ کشور دنیا که پشتیبانی می‌کردند مقابله کند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است و مشیت الهی بر این قرار گرفته که این انقلاب پیروز شود، گفت: در طول ۴۱ سال اخیر همه این پیروزی‌ها رقم خورده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در طول تاریخ مشخص شده که برای همه انسان‌ها آزمونی وجود دارد، گفت: تا دنیا وجود دارد اتفاقات عاشورا، رسالت پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام به واسطه شهادت امام حسین(ع) تضمین شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت شد و امام خمینی(ره) فرمودند این جنگ یک خفیه الهی بود، گفت: خفیه این بود که در آینده استکبار جهانی دنبال تقسیم و تجزیه کشور خواهد بود؛ به خاطر ام القرای نظام اسلامی فقط یک کشور در دنیا به عنوان شیعه وجود دارد و این شیعه در برابر ظلم و ستم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.

* امروز دشمن در جنگ روانی هزار برابر جنگ سخت وارد میدان شده است

کامرانی‌صالح با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ روانی هزار برابر جنگ سخت وارد میدان شده است، گفت: دشمن تلاش می‌کند در افکار مردم، عقاید و دین ما شبهه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردم نباید اجازه بدهند دشمن از سختی‌های حوزه معشیت سوءاستفاده کند، گفت: ما منکر بی‌مدیریت‌ها در حوزه معیشت و اقتصاد نیستیم اما نباید آنها نظام ما و اصالت ما را تحت الشعاع قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بیش از ۷ هزار کانال معاند فارسی زبان توسط شبکه‌های متعدد روی جنگ روانی در حال فعالیت هستند، گفت: باید حواسمان را جمع کنیم که ارزش‌های خود را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایام محرم، صفر و عزاداری‌ها را تحت شعاع شعارهای دروغین و تردید آفرین قرار دهد، گفت: مردم و امت اسلامی ما با پوست و گوشت و خونشان با اهداف و رسالت عاشورا عجین شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه تمام شکست‌های طول تاریخ به دلیل فاصله گرفتن از امام زمان خودشان بوده است، ابراز داشت: اگر انقلاب ما پیروز شد و این راه استمرار دارد به خاطر وجود امام(ره) و هدایت آن از سوی خدا است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم در هرجایی که هستیم تکلیف خود را انجام دهیم و این رسالت طی طریق خواهد کرد، گفت: هر جا مطیع امر رهبری بودیم پیروز بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی ما به استکبار جهانی اجازه تعدی نمی‌دهد، تصریح کرد: اگر ما در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مفاهیم عمیق نظام خود توجه می‌کردیم امروز در حوزه فضای مجازی تحت تاثیر القائات و جریانات منفی قرار نمی‌گرفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار