گفتگو اختصاصی خبرگزاری بسیج با فرمانده سپاه مهرستان:

قیام سید الشهدا از بزرگترین رخدادهای تاریخ بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت:قیام سید الشهدا از بزرگترین رخدادهای تاریخ بشریت بود که تمام جهان هستی را با ارزش‌های متعالی آشنا کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۳۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

سرهنگ پاسدار حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد:قیام سید الشهدا از بزرگترین رخداد‌هایی بود که در تاریخ بشریت واقع شد و تمام جهان هستی را با ارزش‌های متعالی آن آشنا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اینکه در مکتب امام حسین (ع) و واقعه عاشورا، درس‌هایی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موج می‌زند، خاطرنشان کرد:آزادگی، شجاعت، ایثار و ایستادگی در برابر ظلم تنها بخشی از درس‌های بزرگ قیام امام حسین (ع) است و این واقعه انگیزه‌های مبارزه برای حفظ کرامت انسانی، رضایت و تسلیم در برابر خداوند متعال، امر به معروف و نهی از منکر و نفی سلطه ستم را در انسان‌ها تقویت کرد.

وی گفت:پیام نهضت عاشورا نسخه نجات‌بخش جهان امروز است که می‌تواند الگویی برای ملت‌های ستمدیده برای رهایی از ظلم و ستم باشد.

سرهنگ نکویی بیان کرد:واقعه عاشورا یک رویداد یک روزه نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است، در این دانشگاه بالاترین درس‌های ذلت گریزی، ستم‌ستیزی، حمایت از دین و امامت، وفاداری، شجاعت، شکیبایی، پایبندی به آداب و اصول اسلامی و مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگارش یافته و فضیلت‌های والای الهی و انسانی به نمایش گذاشته شده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار