کتاب ماه بر نیزه در بوشهر رونمایی شد

کتاب"ماه بر نیزه" زندگی‌نامه حضرت ابوالفضل (ع) نوشته آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جمعه شب همزمان با شب تاسوعای حسینی درآئینی در حسینه عاشقان ثارالله رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۲۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

کتاب ماه بر نیزه در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این کتاب حاوی زندگی‌نامه حضرت اباالفضل (ع) است و در شمارگان هزار نسخه، در قطع رقعی و در ۲۷۰ صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار چاپ شده و روانه بازار نشر شده است.

نویسینده این کتاب و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) در زمان حیات و شهادت خود دارای مقامی بس والا و صاحب کرامت‌های بسیاری است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: عباس بن علی (ع) در تاریخ اسلام نامی جادوانه و مانا است.

وی تصریح کرد: همواره در اندیشه کسب توفیق تالیف نوشته‌ای در خصوص شخصیت برجسته جهان اسلام و بشریت بودم که دارای چند ویژگی عمیق، گویا، جامع و مختصر باشد تا از این طریق اندکی از دریای عظمت آن حضرت والامقام مطرح شود برهمین اساس در شب تاسوعای حسینی در سال ۱۳۹۷ قلم توصیف فضائل آن حضرت بر صفحات کتاب را آغاز کردم.

صفایی بوشهری گفت: پیرامون شخصیت حضرت ابوالفضل العباس (ع) تحقیق وسیع و عمیق لازم است، ولی با این حال منابع پژوهشی در این زمینه بسیار اندک است.

وی افزود: کتاب "ماه بر نیزه" در هشت بخش شامل زندگینامه، خاندان، احادیث معصومان در شان حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اوصاف، القاب، کرامت‌ها، اشعار و زیارت‌نامه به رشته تحریر درآمده است.

پایان خبر/

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار