دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام

به منظور بررسی مسایل و مشکلات استان هرمزگان دیدار صمیمی مجمع نمایندگان استان با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مجمع نمایندگان هرمزگان از جلسه امروز این مجمع با فرمانده امام سجاد علیه السلام و معاونان وی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوعات مرتبط با هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.
احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم ،بندر خمیر ، بوموسی و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود : یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت استفاده از ظرفیت گروههای بسیج در توسعه و عمران استان به ویژه درمناطق محروم عنوان کرد.
وی افزود : خدمات بی منت سپاه پاسداران برای مردم در طول انقلاب برکسی پوشیده نیست و این مجموعه ارزشمند درهمه بحرانها درکنار مردم است
مرادی اضافه کرد : سپاه در بحث اشتغال زایی برای مردم به ویژه جوانان کارنامه درخشانی دارد و یار محرومان و قشر مستضغف است .و مردم به سپاه اعتماد ویژه ای دارند .
جباری دبیر کمیسیون عمران مجلس، طرح کمک به تکمیل و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی سپاه را یکی از مصوبات خوب مجلس یازدهم برشمرد و بیان داشت: شاهد برگزاری بسیاری از مراسمات اجتماعی مردم از جمله برگزاری مراسمات محدود عروسی و عقد آسان در مراکز ورزشی سپاه هستیم و این عزم که از هرمزگان شکل گرفته در کشور نیز تسری یافته است و از این نگاه رو به جلو و دغدغه‌مندانه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز از سوی نمایندگان تقدیر شد.
وی یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این دیدارها را اصلاح نگاه به هرمزگان در سطح ملی برشمرد و ابراز داشت: سال پایانی فعالیت دولت در کشور را شاهدیم و باید کار مشترکی میان همه دلسوزان استان برای تقویت انگیزه کار و امید در جامعه انجام گیرد تا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، هرمزگان که به عنوان پیشانی اقتصادی کشور مطرح است، دچار رکود نشود.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنین گفت: نگاه به مشارکت صنایع استان در رشد و پیشرفت هرمزگان نیز یک نگاه همه‌جانبه است و انتظار داریم این فرآیند به شکل مطلوب‌تری هدایت و ساماندهی شود تا مردم اثربخشی آن را در امورات عمومی استان شاهد باشند.

دکتر محمد آشوری دیگر نماینده هرمزگان به طرح تحول محلات بسیج در سپاه اشاره نمود وافزود این طرح که از استان هرمزگان به سراسر کشور صادر گردید طرحی مبارک و اثر گذار برای خدمت رسانی به مردم و اقشارآسیب پذیر است گه باید قدردان بسیج باشیم .
این نماینده مجلس یاد آورشد:بسیج به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان اقتدار و عظمت بخشیده است که این همان نشات گرفته از اندیشه الهی حضرت امام (ره) برای تشکیل این نهاد مقدس بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار