خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در تولید ادوات نظامی وابستگی نداریم/امروز آمریکا در عرصه بین المللی تنهاست

امیر حیدری گفت: از علل بالندگی نیروی زمینی این است در تولید، تجهیز و نگهداری ادوات خود وابسته به هیچ کشوری نمی باشد.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه حضور در لشکر 16 زرهی قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان قزوین یکی از استان های خوشنام و نام آور در دفاع مقدس و بعد آن هم لشگر 16 زرهی قزوین لشگری پرقدرت و دلاوری است که شهدای عزیز این لشگر برای همیشه در تاریخ ماندگار هستند.

حیدری ادامه داد: امروز به جهت عرض ادب به مردم خوب قزوین و نیز عرض خداقوت به همرزمانم در این لشگر و بازدید از آخرین آمادگی رزمی لشگر16 زرهی در قزوین حضور یافتیم و الحمدلله با گزارشاتی که تا این لحظه دریافت کرده ایم این لشگر دارای توانایی رزمی بسیار بالایی می باشد؛ در آینده این لشگر به ماموریت خواهد رفت و من خود را موظف می دانستم که از آخرین آمادگی بازدید شود تا اگر نواقصی هم هست برطرف گردد تا ان شا الله ماموریت به خوبی انجام گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اذعان کرد: نیروی زمینی ارتش در مجموع با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب یک نیروی محوری است و امروز با عنایت الهی و با اطاعت از فرامین رهبر انقلاب از این آمادگی برخوردار است که طومار هر تهدیدی را در کسری از ثانیه در هم بپیچد .

امیر حیدری یادآور شد: از علل بالندگی نیروی زمینی این است در تولید، تجهیز و نگهداری ادوات خود وابسته به هیچ کشوری نمی باشد.

این مسئول تبیین کرد: توان دفاعی کشور یک مولفه است و هر یک از ادوات مورد استفاده نیروهای نظامی نمی تواند مفهوم توان دفاعی کشور باشد، باید در بعد های مختلف با توانمندی های مختلف، تجهیزات مختلفی وجود داشته باشند که با دقیق کردن و هوشمند کردن ادوات می توان چرخه قدرت و توان دفاعی را تکمیل کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به توان موشکی کشور گفت: موشک هایی که امروز در اختیار داریم به یاری خداوند متعال بسیار دقبق و قدرتمند هستند که توانسته اند توان دفاعی ما را افزایش دهند و یک بازدارندگی مناسبی را ایجاد نمایند.

حیدری در ادامه با اشاره به شکست آمریکا در صحنه بین المللی در برابر ایران اسلامی خاطرنشان کرد: سربلندی امروز را مدیون راهنمایی های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و توان بازدارندگی ایجاد شده هستیم، امروز می بینیم که آمریکا در عرصه بین المللی تنها است و علت این انزوا هم روح استکباری و تروریستی اقدامات این کشور می باشد. عقل امروز جامعه بشری رفتار آمریکا را بر نمی تابد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار