خبرهای داغ:
شهردار قزوین

کارنامه پربار شهرداری قزوین در هفته دولت

طاهرخانی در آستانه هفته دولت و هفته فرهنگی قزوین به تشریح پروژه‌هایی که در این هفته از سوی شهرداری قزوین افتتاح خواهند شد، پرداخت.
کد خبر: ۹۲۶۹۱۲۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سیاوش طاهرخانی با بیان اینکه بیش از ۲۵ طرح و پروژه عمرانی در هفته دولت در شهر قزوین افتتاح خواهند شد، گفت: اجرای فاز یک هفت دره و مخازن کوچک خاکی یکی از مهمترین این طرح هاست که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

طاهرخانی همچنین با اشاره به لزوم توسعه فضاهای ورزشی در قزوین از افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی، اسکای بایک و کلنگ زنی سالن ورزشی شهید بهشتی به عنوان شاخص ترین طرح های ورزشی شهرداری قزوین خبر داد.

شهردار قزوین با اشاره به توسعه بوستان امام علی در فاز سه تصریح کرد: فاز سوم بوستان امام علی از دیگر طرح های شهرداری قزوین است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. همچین 3 بوستان شهر هم مورد بازپیرایی عمرانی قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: بازپیرایی و تقویت روشنایی 15 بوستان سطح شهر، احداث 3 بازیگاه کودک و احداث فضای سبز و روشنایی میدان مرصاد نیز از دیگر طرح های شهرداری قزوین برای توسعه فضای سبز شهر هستند که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

طاهرخانی همچنین به اهمیت توسعه مکان های فرهنگی قزوین اشاره کرد و گفت: در همین راستا فرهنگسرای کیمیا و پاتوق محله فردوسی شمالی از طرح های برجسته ای هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد و در اختیار شهروندان قزوینی قرار خواهند گرفت. همچنین موزه سنگ قزوین نیز به فهرست موزه های این شهر اضافه خواهد شد.

به گفته طاهرخانی ساخت سالن انتظار پزشکی قانونی، خرید و تجهیز دو دستگاه آمبولانس حمل متوفی(تشریفات)، نصب کنتورهای هوشمند چاه های آب خام، احداث دیوار سبز بتنی تقاطع نخبگان، احداث دیوار بتنی سبز باراجین، احداث مخزن 30 هزار متر مربعی آب، احداث مخزن 6 هزار متر مکعبی آب و حفر چاه نیز از دیگر پروژه های شهرداری قزوین هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار